F.A.Q.: VEELGESTELDE VRAGEN

 


Is het veilig om te bestellen bij Direct-Dierenarts.nl?

Antwoord: Ja! Al onze producten zijn zorgvuldig geselecteerd door ons team van dierenartsen en voldoen aan de Europese normen voor de oorsprong en verkoop van veterinaire producten. Direct-Dierenarts.nl is een Nederlands bedrijf dat haar producten levert in de Benelux. Bij Direct-Dierenarts.nl, bent u verzekerd van het kopen van hoogwaardige producten en originele merken die rechtstreeks afkomstig zijn van fabrikanten en farmaceutische bedrijven of distributeurs.

 

Ik ben altijd sceptisch over het achterlaten van mijn creditcard-nummer op het internet ... Hoe is dat op de site van Direct-Dierenarts.nl?
Antwoord: U heeft gelijk om aandacht te besteden aan de veiligheid van online betalingen. Bij Direct-Dierenarts.nl, hebben we de nieuwste technieken met betrekking tot veiligheid, in overeenstemming met de Europese bancaire organisaties. Hier vindt u een uitleg over hoe dit werkt. Natuurlijk bestaat er altijd een klein risico, maar net als iedere commerciële, professionele en serieuze site, zullen wij onze uiterste best doen om de veiligheid van uw betalingen op onze site te garanderen.


Direct-Dierenarts.nl als vervanging van mijn dierenarts?

Antwoord: Nee, Direct-Dierenarts.nl kan niet in de plaats komen van een bezoek aan uw eigen dierenarts. Voor het welzijn en de gezondheid van uw huisdieren, is het belangrijk om regelmatig zijn advies te vragen.


Direct-Dierenarts.nl biedt niet de producten aan die ik nodig heb, wat kan ik doen?

Antwoord: Heel eenvoudig. Neem contact op met onze klantenservice via: suggestie@direct-dierenarts.nl. Wij staan u graag te woord voor uw suggesties. Als het voldoet aan onze kwaliteitscriteria, zullen we het product toevoegen aan ons assortiment en dankzij u, zal  het nieuw product beschikbaar zijn voor iedereen.


Hoe kan ik contact op nemen met Direct-Dierenarts.nl?
Antwoord: Uw tevredenheid is onze prioriteit. U kunt 7 dagen per week contact met ons opnemen per e-mail op het volgende adres: contact@direct-dierenarts.nl. Wij beloven u, snel passende antwoorden te geven op al uw vragen over uw bestelling, onze producten of advies van de dierenarts.

Door het openen van een klant-account op Direct-Dierenarts.nl, word ik dan "gebombardeerd" met spam en nieuwsbrieven?

Antwoord: Absoluut niet. De door u verstrekte informatie wordt uitsluitend gebruikt voor het verwerken van uw bestelling en zal, onder geen enkele omstandigheid aan derden voor welk doel dan ook, worden verstrekt. Wij sturen u enkel een e-mail bevestiging van uw bestelling en we sturen u een e-mail met een aanbod voor een herhaling van uw bestelling.

Er  is nieuwsbrief, maar deze wordt alleen verzonden als u dat wilt. (zie de optie bij het maken van uw account of de link op onze homepage).

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Antwoord: is uw betaling geaccepteerd, dan zal het logistieke centrum zich inzetten om uw bestelling zo snel mogelijk te bereiden. Een e-mail-bevestiging van de betaling, gevolgd door een verzend-bevestiging u worden toe gezonden. Uw bestelling zal binnen 4-5 werkdagen bij u binnen zijn. Wij leveren in de gehele Benelux.

Kan ik een artikel retourneren?

Antwoord: Ja! Geen probleem. Als u niet tevreden bent over een product, heeft u herroepingsrecht, binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, door terugzending van de goederen.

We vragen dat de geretourneerde producten ongebruikt, schoon, ongedeerd en in nieuwstaat zijn. De producten moeten indien mogelijk, ingepakt in de originele verpakking met eventuele productlabels en handleidingen zijn (dus geschikt voor wederverkoop). Gesealde producten moeten onbeschadigd en ongeopend zijn. Retouren dienen vergezeld te gaan van een kopie van de factuur, zet uw bankgegevens op de factuur. Wij adviseren u om te retourneren met tracking dit om geschillen te voorkomen, in ieder geval moet het pakket voldoende gefrankeerd zijn.
Zodra uw retouren zijn ontvangen en geïnspecteerd door ons logistiek centrum (meestal binnen 72 uur na ontvangst), wordt binnen 7 werkdagen (en in alle gevallen, zo snel mogelijk) uw retour verwerkt.
Het totaal bedrag van uw bestelling (verzendkosten en prijzen van de producten) zal volledig worden vergoed. Let op: de retour kosten zijn uw verantwoordelijkheid.

=> Als u iets wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice, 7 dagen per week via e-mail op het volgende adres: contact@direct-dierenarts.nl door het middel van ons model retourformulier. Wij zullen u dan alle nodige stappen vertellen. (let op: onze administratieve adres is niet het adres voor retourzending). 

 

Klachtenafhandeling

Klachten over producten moet u binnen tien werkdagen na verzending met duidelijke omschrijving van de klachten aan ons mee te delen (contact@direct-dierenarts.nl). U krijgt van ons een ontvangstbevestiging. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling (zie artikel 15 van de algemen voorwaarden).

U bent verplicht de geleverde zaken bij ontvangst onmiddellijk te controleren op gebreken. Indien blijkt dat het product verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan horen wij dit graag per mail zo spoedig mogelijk na het constateren en uiterlijk na 7 dagen na ontvangst.





Als u geen antwoord gevonden op uw vraag, of wilt u meer informatie, dan kunt u 7 dagen per week contact opnemen met onze klantenservice via contact@direct-dierenarts.nl. Wij informeren u graag.